.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جایزه نفیس مشایی به طلاب مازندرانی!
قرار است فردا جمعه ساعت 16 جلسه اي با حدود 100 نفر از طلاب یکی از مدارس و برخي طلاب مازندراني شهر قم با حضور مشايي در سالن پيوند واقع در ...


جهان نیوز نوشت :


اسفنديار رحيم مشايي كه از جايگاه متزلزل و منفي خويش در بين قشر مذهبي علي الخصوص مراجع و طلاب مطلع است، اخيرا با هدف ترمیم وجهه خويش اقدام به ساماندهي جلسات و ملاقات هاي مهندسي شده و تأثیر گذاری بر گروههای مرجع جامعه و از جمله طلاب حوزه هاي علمیه نموده است.

يك فرد مطلع به جهان نیوز گفت: مشايي معتقد است تنها راه بازسازي چهره اش در ميان قشر مذهبي فشار از پائين به رؤوس حوزه و مراجع عظام تقليد مي باشد.

در همين راستا قرار است فردا جمعه ساعت 16 جلسه اي با حدود 100 نفر از طلاب یکی از مدارس و برخي طلاب مازندراني شهر قم با حضور مشايي در سالن پيوند واقع در صفاشهر قم برگزار گردد. گویا قرار است هداياي نفيسي نیز به طلاب دعوت شده در اين جلسه اهدا گردد.

همزمان خبرنگار جهان با خبر شد تحركات اسفنديار رحيم مشايي - كه به گفته برخی سوداي رياست جمهوري يازدهم را در سر مي پروراند - مورد انتقاد شديد دبير شوراي نگهبان قرار گرفته است.

گفته مي شود آيت الله جنتي در جلسه اي با مشكوك خواندن اين جريان انحرافي در دولت اعلام كرده است: عده اي ظاهرا خواب رياست جمهوري دور بعد را در سر مي پرورانند، مگر ما مرده باشيم كه چنين اتفاقي صورت گيرد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1389
آن هدایای نفیس کار خود را خواهد کرد و ایشان با به به و چه چه جلسه را به اتمام خواهد رساند. می توانید تحقیق کنید و صحت پیش بینی مرا باور کنید
رزاق 29 خرداد 1389
خیلی عجیب نیست چکارها که نمی کنند این هدیه مگر از بیت المال نیست پس عدالت !!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.